DOGODKI V 2025: KO PREVIDNOST SREČA PRILOŽNOST
10. julij 2025DOGODKI V 2025: KO PREVIDNOST SREČA PRILOŽNOST
2025: leto previdnosti, a tudi priložnosti za industrijo dogodkov
Gospodarska napoved za Slovenijo je jasna – rast bo zmerna (+1,6 do 2 %), potrošniki pa vse bolj preudarni. Indeks zaupanja v večje nakupe ostaja v negativnih vrednostih, ljudje dvakrat premislijo, preden zapravijo.
A eno ostaja nespremenjeno - doživetja štejejo.
Kultura, koncerti, šport, komedija – ljudje se ne odpovedo dogodkom, če jim ti nudijo vrednost, zgodbo in nekaj, kar delijo s prijatelji.
Dogodki niso več le vstopnice – so investicija v spomin.
In tukaj pride v ospredje moč prave distribucije.
Eventim kot ključni partner omogoča, da izjemni dogodki najdejo pot do pravega občinstva, ob pravem času, s pravim sporočilom.
Ker:
- ko potrošnik išče selektivno – moraš biti viden,
- ko konkurenca narašča – šteje kredibilnost,
- ko vsak klik šteje – šteje tudi baza, optimizacija in zaupanje.
V letu 2025 zmagujejo tisti, ki povežejo vsebino + podatke + distribucijo.
Dogodki, ki ne zvenijo le na odru, ampak tudi v vsakem inboxu, feedu in priporočilu.
Povežimo vse to – in ustvarimo leto, ki se ga bomo vsi spominjali.