Logotip Eventim
Tukaj najdete logotip Eventima v različnih oblikah. Logotipi so na voljo v formatih JPG, PNG in SVG. Datoteka za prenos vključuje logotipe v polni barvi in črno-belo (v pozitivni in negativni) različici. Prosimo, preberite smernice za uporabo in komunicaranje naše korporativne identitete. Če imate kakršna koli vprašanja ali želite druge formate, se obrnite na marketing@eventim.si.

Priročnik za uporabo logotipov
Logotip EVENTIM je osrednji element naše celostne grafične podobe. Predstavlja identiteto naše blagovne znamke in hkrati zagotavlja prepoznavnost s strani naših partnerjev in kupcev vstopnic.
V primeru uporabe besednega navajanja prodajnih mest priporočamo, da za navedbo prodajne mreže uporabite besedilo:
»Prodaja vstopnic: www.eventim.si in prodajna mesta v sistemu Eventim Si«.
Navajanje samo določenih izbranih prodajnih kanalov ni dovoljeno, razen v primeru dogovorjenih posebnih prodajnih akcij ali sponzorskih pogodb, ki se predhodno uskladijo s podjetjem Eventim Si. Drugačno navajanje prodajnih mest in Eventima ni dovoljeno brez pisnega soglasja podjetja Eventim Si.

Navodila za uporabo ročnih čitalcev
Na spodnji povezi dostopate do navodil za uporabo ročnih čitalcev, ki omogočajo hitro in učinkovito preverjanje veljavnosti vstopnic ter kontrolo vstopa na prireditve. Ta navodila so namenjena osebju, ki je zadolženo za kontrolo vstopa in zajemajo vse potrebne korake, od priprave naprave do reševanja morebitnih težav.

EVENTIM.Access | Skenirajte kot profesionalec
Naša aplikacija za skeniranje vstopnic EVENTIM.Access je brezplačna in enostavna za uporabo. Vstopnice lahko hitro in brez težav na vhodu preverite s svojim pametnim telefonom. Aplikacija vam takoj, ko poskenirate vstopnico, prikaže ali ta veljavna in ali je oseba morda že vstopila na vaš dogodek.

EVA - EVENTIM.Analytics | Analiza podatkov
EVENTIM.Analytics je orodje za analizo podatkov, ki ga je razvilo podjetje CTS EVENTIM. Orodje ponuja podrobne podatke o prodaji vstopnic za posamezne dogodke. Omogoča poizvedbe, kot so analiza točke preloma (break-even), primerjave dogodkov (benchmarking) ter spremljanje uspešnosti marketinških aktivnosti. Eventim.Analytics prikazuje tudi demografske in geografske podatke kupcev. Orodje vam tako pomaga razumeti strukturo obiskovalcev in s tem maksimizirati prodajo vstopnic. Analize so predstavljene v preglednih grafikonih in diagramih s prilagodljivim uporabniškim vmesnikom, ki je popolnoma dostopen tudi na mobilnih napravah.

Priporočila za pripravo oglasov za prireditve
Oglejte si navodila, ki pomagajo pri pripravi privlačnega in učinkovitega oglasnega materiala. Ta navodila so zasnovana tako, da zagotovijo, da bo dogodek čim bolje predstavljen in da bo pritegnil čim več obiskovalcev.
